צילומי הריון בטבע

כשחושבים על צילומי הריון, אחת השאלות הראשונות שעולות היא היכן לערוך את הצילומים? האם כדאי להצטלם בסטודיו מול הפלאשים והרקעים השונים או דווקא ללכת על צילומי חוץ באוירה פתוחה ופחות מחייבת.

גם כשאנחנו חושבים על צילומי הריון בחוץ יש מגוון אפשרויות ומיקומים שונים. זה יכול להיות פארק או גינה נחמדה, זה יכול להיות שדה פורח או דווקא שדה שהוא יותר חרוש, יש אפשרויות להגיע לפרדסים ומטעים שונים, ויש כאלה שמעדיפים את הבריזה של הים או את הפכפוך של המים על גדות נהר, מחל או אגם כלשהו.

הפעם אני רוצה להתייחס לצילומי הריון על רקע שדות או מיקומים כגון יער, מדשאות, מקומות עם עצים והרבה פריחה וירק.

את ההמלצות שלי לצילומי חוץ היא להיפגש ולהתייעץ עם הצלם/ צלמת במקום הצילומים לפני, זאת בכדי לחסוך בזמנים במהלך הצילומים ולהתאים את הביגוד והאביזרים למיקום שבו בחרתם להצטלם.

צילומי הריון בטבע מתאימים לכל בחורה, אין פה הגדרות של פרופורציות גוף צבע שיער וכו, זה עניין של אופי ולכן תמיד אפשר לקחת צילומי חוץ למקומות אחרים יותר עדינים, או ההפך יותר דרמתיים. התמונות האיכותיות ביותר משלבות את הרקע יחד עם ההווייה של המצלומת, הפשטות שבניואנסים הקטנים כגון חיוך, משחקים של תנועות גוף, ידיים, מבטים ואפילו הקרינה הטבעית של מהלך ההריון שטמונה בה הרבה אהבה, ציפייה ורוך. הכל תלוי באישה ובאישיותה.

היתרונות של צילומי הריון בטבע הם כמובן הנוף, הצבע הטבעי של הסביבה והאור שמאוד מוסיפים לתמונה ולקומפוזיציה עצמה.

צילומי הריון הם צילומים שמדברים על עדינות, רכות ודווקא בצילומי טבע אפשר ליצור את התמונות הכי מושלמות המתאימות לנושא הזה.

אחד הדברים החשובים בצילומי הריון זה להשתחרר מול המצלמה, להרגיש טוב עם עצמך כשאת נמצאת במקום (סביבה) שאין בו אנשים ואף אחד לא מסתכל, אפילו שאת נמצאת בחוץ. ברגע שאת מרגישה ומשדרת נינוחות וביטחון עצמי התמונות משקפות את התחושות שלך והתוצאות מדברות בעד עצמן.

אז שהיה בהצלחה!

new-born-baby-photo-pic-pic
Outdoors-Maternity-Photography-09
MAIN-Outdoors-Maternity-Photography-
Outdoors-Maternity-Photography-06
pregnancy-talia-photography
גהגעכי-1-Edit-1024x683
Outdoors-Maternity-Photography-01
Outdoors-Maternity-Photography-02
Outdoors-Maternity-Photography-10
Outdoors-Maternity-Photography-13
Outdoors-Maternity-Photography-08

previous arrow
next arrow