צילומי ניובורן

טיפים לצילומי ניו בורן

צילום תינוקות, ניו בורן – הוא תהליך מורכב . יחד עם זאת, זה כל כך מדהים ומיוחד לצלם את הבייבי שהוא בסה”כ בן מספר ימים.

מדוע אנחנו צריכים לעשות צילום מקצועי לתינוקות שלנו?
ילדים גדלים ומשתנים מהר מאוד. כמעט כל ההורים החדשים מצלמים את הגוזל החדש שלהם, אבל בסופו של דבר התמונות המרגשות האלה באות עם חוסר ניסיון, ציוד, תפאורה, זווית נכונה וכו’.
התמונות הראשונות של התינוק הכי נוגעות ללב. צילום איכותי יגרום להן להיראות מקצועיות, רק צלם המתמחה בצילום ילדים יכול לעשות זאת ולגרום לתמונה לצאת מושלמת.

כצלמת של הילדים, אני שמחה לחלוק את הידע שלי ולתת מספר טיפים והמלצות על אופן הצילום הנוגע לתינוקות שרק נולדו ומדוע כדאי לתת לצלם לעשות את העבודה שלו.

גיל – הגיל המושלם לתמונות ניו בורן – לאחר השחרור עד גיל שבועיים. בשלב זה רוב הילדים רגועים, החלק הארי של יומם הם מבלים בשינה ובשלווה וכמעט לא מגיבים לגירויים חיצוניים.
זמן לצילום – הזמן הטוב ביותר עבור תמונות – יום. אור שמש מספק אור טבעי ואינו דורש הבזק או ציוד אופציונאלי. יחד עם זאת, כאשר מדובר בצילום סטודיו ניתן להימנע מפלאשים.
תפאורה – להתכונן לצילומים מראש ולא לחשוש מקישוטים. רכישת חפצים שונים ודברים חמודים שנרכשו בהזדמנות הינה רכישה שתתגלה בהמשך כרכישה מוצלחת – בצילום, הם מאוד שימושיים.
מקום – מקום לצילומי תינוקות צריך להיות מוכן מראש. פריטים מיותרים לא צריכים ליפול לתוך המסגרת. כל גורם שעלול להפריע ולהרעיש רצוי להסירו מראש כדי להשיג תוצאות אופטימליות.
בייבי – הגיבור של כל תמונה. לפני צילום תמונות, תמיד לוודא שהתינוק שבע ונינוח. זכור כי צילום צריך להיעשות מעט אחרי האכלה ולא מיד אחריה.
זריזות – צלם צריך להיות מהיר מאחר והתנהגות התינוקות והילדים אינה ניתנת לצפייה מראש והם עלולים להשתעמם מהר ולא לשתף פעולה.
זוויות – צילום פעוט בגובה עיניים, נותן את התמונות הכי אטרקטיביות, אז לא לפחד לשבת או לשכב ליד התינוק ולצלם אותו. זווית נכונה משמעותית יכולה לשנות את התמונה ואת הקומפוזיציה שלה.
בגדים – אל תפחדו להחליף בגדים לתינוק. התמונות החמודות והמצחיקות ביותר הושגו בגלימות ובעירום. תמיד אפשר לכסות ולהסתיר את חלקי הגוף עם בדים נלווים.
עלילה – כל תמונה או סדרת תמונות יכולה להוות נושא נפרד. לצורך הגשמת פנטזיה בחירת בגדים ותפאורה חשובים ומשחקים תפקיד חשוב.
לצלם עם אהבה – כל צעד שאתה לוקח ביחס לילד מלא באהבה. אל תחשבו על שום דבר חוץ מכמה הנאה את מפיקה מהתינוק שלך. כאמא וכמה אושר הוא גורם לך.
הכן את הלקוחות שלך – הדרך הטובה ביותר על מנת להבטיח מפגש עם יילוד מוצלח היא לוודא שהלקוח שלך יודע למה לצפות ואיך להתכונן על הצד הטוב ביותר עבור הפגישה. לפני הצילומים, אני שולחת טיפים להכנה כדי לקבל אימא, אבא ותינוק מוכנים.
בייבי נותן את השראה – השראה נמצאת בכל מקום – כנראה אפילו בצורה של מיילים מהלקוח שלך. אם יש לכם תנוחות להציע זה רעיון נהדר אולם קחו בחשבון לפני שאתם מגיעים למפגש שזה כמו לתת לסיפור האהבה של יום חתונה להתפתח באופן אורגני וטבעי. אני מאמינה שהתמונות הטובות ביותר הן לא מתוכננות ובהשראת הייחודיות של כל תינוק. בין אם מדוברים בגומות חן חמודות, עיניים גדולות ויפות, שפתיים מלאות או ראש גדול של שיער, צלם טוב יידע להדגיש את אלו.
ולבסוף, אם יש לך את ההזדמנות כדי להזמין צילומי ניו בורן עם צלם מקצועי. אני אומרת את זה לא בגלל שאני צלמת, וכי אני יודע שהתמונות באיכותיות תשמחו אתכם כל יום.